5è EP

 ALUMNES QUE ESTAU A CASA (NOVEMBRE)
TASQUES A FER:  
  1. Estudiar les frases del quadern del Class Language (hi haurà prova oral i escrita)
  2. Visualitzar 2 vídeos:
https://www.youtube.com/watch?v=NgfhuNm7Lxk 
 
    3. Extreure les teves pròpies conclusions. Al quadern d'anglès (o a un foli) hauràs d'escriure:
WHY (Per què) IS IT IMPORTANT TO LEARN (aprendre) ENGLISH? Reasons (raons): 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 N'escrius les que trobis interessants o d'altres que se t'ocorrin. Després li pots fer una foto a la feina i la m'envies. OK?  El meu correu és: 
 
catiferragut@ceippererossellooliver.cat

 
 
 
 
 
 
 
 
DARRERA SETMANA 15/6/20 !!!

Aquesta setmana la solíem dedicar a repassar un poc tot el que havíem vist al llarg del curs. Per això vos he preparat alguns enllaços per treballar durant aquests dies.

⇉ CONVERSES:
REAL LANGUAGE
USEFUL ENGLISH




TASCA SETMANA 8/6/20: ENVIRONMENT (MEDI AMBIENT). La setmana passada va ser el dia mundial sobre el medi ambient. Per això vos he preparat unes activitats relacionades amb aquest tema.

1. Visualitzar el vídeo WHAT IS POLLUTION, ITS TYPES & PREVENTION.
2. Completar el FORMULARI
3.  Tips to take care of the environment (feina voluntària). Heu de fer una presentació (individual o en parelles) sobre quins consells podem seguir en el nostre entorn per cuidar el medi ambient. Màxim 8 pàgs. Després me l'enviau per document compartit.

⇨ Me podeu dir per correu què vos ha semblat aquesta tasca i si teniu dificultats.
⇨ Anau enviant les tasques pendents si encara no ho heu fet. 


TASCA SETMANA 1/6/20: GAMES. Quina millor manera  hi ha de practicar anglès que amb el joc? Per això aquesta setmana vos propòs diferents enllaços per poder jugar utilitzant l'anglès i tot el que ja sabeu. Només haureu de clicar damunt l'enllaç i triar el joc.

1. CAMBRIDGE ENGLISH GAMES A2
2. GAMES TO LEARN ENGLISH
3. QUEST GAMES 
 (Per accedir-hi: USERNAME: quinto    PASSWORD: macmillan)
4. GLOBAL CBEEBIES  (by Aina Moreno)
5. ABCYA GAMES  (by Laia Cruz)


⇨Vos propòs que me conteu quins jocs heu fet, quins vos han agradat més i que m'envieu també altres pàgines amb jocs en anglès (l'enllaç per correu electrònic). Així les podré penjar i compartim la informació.

VIDEOCRIDADA:   DIMECRES  5è A: 10h      5è B: 11h 
Enllaç:  https://meet.jit.si/conversaangl%C3%A8salumnes

⇨També vos deix la solució del listening de la setmana passada.




TASCA SETMANA 25/5/20: ART. Aquesta setmana treballarem l'anglès a través del dibuix. 
Què hem de fer?
1. Visualitzar aquest vídeo ENGLISH THROUGH ART (me podeu dir per corrreu si vos ha agradat, si l'heu entès, ...)

2. Escoltar aquest listening vàries vegades (has de triar el de 5è).

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/15njBEBkORjzrBxfawrzRYUgHGqsx0FrH

3. Agafar un paper i anar dibuixant en horitzontal tot el que heu sentit al listening d'abans (millor si ho feis a la vegada), respectant colors i col·locació dels objectes. Una vegada estigui acabat, feis-li una foto i me l'enviau per correu (alaromacmillan@gmail.com). La setmana que ve penjaré la resposta.

4. Recordau aquesta cançó? IN, ON, UNDER. L'heu d'escoltar per repassar les preposicions, i podreu fer l'activitat següent.


5. Kahoot Prepositions of place. IMPORTANT: POSAU EL NOM I LLINATGE


ACTIVITATS DE REPÀS:

- NUMBERS 150-1000
WRITE THE NUMBERS IN FULL
- READING: MY NAME IS HANS
- READING: MY SCHOOL 
- READING: MY FAVOURITE VACATION PLACE


TASCA SETMANA 18/5/20: THE FAMILY. Aquesta setmana treballarem aquest tema a les diferents àrees, ja que dia 15 de maig va ser el dia de la família. El que haureu de fer és presentar  la vostra família amb un vídeo de durada màxima de 2 minuts.📱
Convé, primer, revisar vocabulari sobre la família:
1. Visualitzar el vídeo FAMILY MEMBERS
2. Visualitzar el vídeo INTRODUCING FAMILY FROM PHOTOGRAPHS
3. Aquí teniu un guió per fer el vídeo, que podeu utilitzar si el necessitau:
- This is my family.
- There are …….. (number) members in my family. 
- The members of my family are: my dad, my mum, my sister, my brother, my grandma, my grandpa, etc.
- My dad is a ...(vet, police officer, fireman, businessman, …)
- He has got...big blue eyes, short dark hair...etc. 
- He likes.../doesn't like...
- His favourite food is ...
- My mum is a ...(doctor, dentist, teacher, homemaker, …)
- She has got... long curly dark hair.
- She has got/hasn’t got glasses.
- She likes/doesn't like...
- Her favourite food is
- This is my … brother/sister …...(name)
- etc..

4. Una vegada el vídeo estigui acabat, me  l'enviau per correu electrònic 📧: alaromacmillan@gmail.com

5. Només valoraré l'expressió oral (speaking). Per tant, no m'heu d'enviar cap document escrit.
➤FEINES SETMANA PASSADA: Encara hi ha gent que no m'ha compartit el treball d'Europa de la setmana passada ni els formularis de Flags of Europe ni Mary Poppins!!! Els que sí ho heu fet, vos he compartit una altra vegada el treball corregit i amb la puntuació. Enhorabona per la feina feta! 👏👏👏

VIDEOCRIDADA: AQUEST DIMECRES. ENLLAÇ: https://meet.jit.si/conversaangl%C3%A8salumnes     ✸5è A: 10 h     ✷ 5è B:  11 h



TASCA SETMANA 11/5/20: EUROPA. Aquesta setmana vos propòs un viatge virtual pels llocs més emblemàtics d'Europa (ciutats, monuments, llocs d'interès, ...) i un joc on podreu comprovar el vostre coneixement sobre les banderes d'Europa. Què hem de fer?
  1. Visualitzar el vídeo Flag Quiz, Europe. Easy! (tantes vegades com volgueu)
  2. Formulari sobre les banderes.
  3. Visualitzar el vídeo Top 5 Most Beautiful Cities in Europe Ja sé que no ho entendreu tot. Al principi el trobareu difícil, però veureu que hi ha coses que sí entendreu. I si el mirau 2 pics millor.
  4. Elegir un dels 5 llocs que heu vist al vídeo i descriure’l.  S’ha de fer amb un document compartit (tal com vàrem fer amb el treball Amazing Animal) i en acabar el compartiu en el meu correu alaromacmillan@gmail.com. EL PODEU FER EN PARELLES O INDIVIDUAL. Si no el podeu compartir, feis-ho al quadern i m’enviau una foto. NOMÉS 1 FULL
  5. Quina informació hi ha de sortir?
    -NAME OF THE CITY AND THE COUNTRY
    - A PICTURE
    - IMPORTANT MONUMENTS AND BUILDINGS
    - THE POPULATION
    - THE WEATHER
    - TYPICAL FOOD
    - YOUR NAME AT THE END.
    Podeu cercar tota la informació que necessiteu en anglès, però no faceu “copiar i aferrar parrafades”, que desprès ni vosaltres enteneu.


CORRECCIÓ FORMULARI MARY POPPINS: vos passaré la correcció per correu, durant aquesta setmana.



SI TENIU DUBTES O NECESSITAU QUALQUE ACLARIMENT, ENVIAU-ME UN CORREU A alaromacmillan@gmail.com



TASCA SETMANA 5/5/20: CINEMA. Vos he preparat un vídeo molt curt sobre la pel·lícula Mary Poppins. Després haureu de cercar el significat de les frases que hi surten i completar un formulari.

1. Mary Poppins film


2. Formulari Mary Poppins

3. Kahoot vocabulary test about London (només pels qui no el van poder fer). IMPORTANT: POSAU EL VOSTRE NOM!

4. Kahoot What do we already know about London? (només pels qui no el van poder fer). IMPORTANT: POSAU EL VOSTRE NOM!

5. Aquesta setmana volia fer una videocridada amb vosaltres. Heu d'estar pendent del vostre correu. Allà rebreu la convocatòria.   https://meet.jit.si/conversaangl%C3%A8salumnes

6. I si voleu practicar més  amb pelis en versió original, aquí vos deix un vídeo explicatiu de com fer-ho.  CLICAU AQUÍ.

SI TENIU DUBTES O NECESSITAU QUALQUE ACLARIMENT, ENVIAU-ME UN CORREU A alaromacmillan@gmail.com




TASCA SETMANA 27/4/20: TERMINI D'ENTREGA FINS DIVENDRES A 9h

1. Formulari sobre què t'ha semblat el llibre.

2. Kahoot vocabulary test about LondonIMPORTANT: ESCRIU EL TEU NOM!

3. Kahoot "What we already know about London"IMPORTANT: ESCRIU EL TEU NOM!



TASCA SETMANA 20/4/20: COM ESTAU NINS I NINES? AQUESTA SETMANA LA DEDICAREM A REPASSAR LA LECTURA I LES ACTIVITATS I A POSAR EN MARXA L'APP. PER TANT:

1. Estudiar el vocabulari del final del llibre London (farem una prova aviat, tal vegada a final de setmana o principis de l'altra)

2. Descarregar l'app NAVIO (teniu les instruccions al gestib) i fer els temes 1, 3 i 2. He pogut comprovar que  pocs ho heu fet.


TASCA SETMANA 6/4/20: AQUÍ TENIU LES SOLUCIONS DE LES ACTIVITATS, QUE HEU DE CORREGIR DURANT AQUESTA SETMANA. SI NO LES HEU ACABADES, CONVÉ ACABAR-LES PRIMER I CORREGIR DESPRÉS. SI COPIAU LES SOLUCIONS NO TÉ SENTIT FER LA FEINA. ESPER QUE VOS HAGI ANAT BÉ. ME PODEU POSAR QUALQUE COMENTARI AL BLOG O AL MEU CORREU!

1. Corregir les activitats.

2. Estudiar el vocabulari del final (en tornar de vacances miraré de fer alguna prova).

3. Si vos heu descarregat l'app NAVIO podeu fer les unitats 1, 3 i 2. 

4. Podeu anar fent també les activitats interactives que vos he penjat més avall.



TASCA SETMANA 30/3/20: AQUESTA SETMANA FAREM LA SEGONA PART DE LES ACTIVITATS DEL LLIBRE QUE ESTAM TREBALLANT, LONDON. COM SEMPRE, LES PODEU FER   AL QUADERN O DESCARREGAR-LES I IMPRIMIR-LES.  DILLUNS QUE VE PENJARÉ EL SOLUCIONARI AQUÍ.
 


ACTIVITATS DE REPÀS (PER ANAR FENT SI JA HEU ACABAT LES ACTIVITATS PROPOSADES ):

1. ORDINAL NUMBERS

2. DAYS OF THE WEEK

3. MONTHS OF THE YEAR

4. COMPARATIVES


TASCA SETMANA 23/3/20: AQUÍ TENIU LES SOLUCIONS DE LES ACTIVITATS, QUE HEU DE CORREGIR DURANT AQUESTA SETMANA. SI NO LES HEU ACABADES, CONVÉ ACABAR-LES PRIMER I CORREGIR DESPRÉS. SI COPIAU LES SOLUCIONS NO TÉ SENTIT FER LA FEINA. ESPER QUE VOS HAGI ANAT BÉ. ME PODEU POSAR QUALQUE COMENTARI AL BLOG O AL MEU CORREU!


 



SI HEU ACABAT I VOLEU SEGUIR PRACTICANT, AQUÍ VOS DEIX UN ENLLAÇ DE VÍDEOS INTERACTIUS. PODEU TRIAR ELS QUE VOLGUEU DE LA LLISTA. HI HA 3 PÀGINES.

CLICAU AQUÍ





TASCA SETMANA 16/3/20: COMENÇAREM AMB AQUESTA LECTURA. CERCAU EL QUE NO ENTENGUEU AL DICCIONARI. PODEU FER LES ACTIVITATS QUE HI HA AL FINAL DEL LLIBRE AL QUADERN O DESCARREGAR-LES I IMPRIMIR-LES.  DILLUNS QUE VE PENJARÉ EL SOLUCIONARI AQUÍ.























PER A RECORDAR I AMPLIAR ALLÒ QUE HEU APRÈS

Comparatives 
Comparative quiz 
Comparative-Superlative 

Interesting blog to review the units
 Ordinal numbers